[hlSlogan]
FUARLAR : ÇARPICI, ÇAĞDAŞ ve KÂRLI OLMAK FIRSATI !
Eğitim Veren Firma
ÖZ-TANITIM
Eğitimen Hakkında
Tarih
01.04.2015 - 01.04.2015
Saat
10:00 - 17:00
Adres
TOSB - TAYSAD Organize Sanayi Bölgesi 41480, Şekerpınar Çayırova KOCAELİ
Fiyat
Üye Firma: 600 TL + KDV TL
Üye Dışı Firma : 850 TL + KDV TL
Detaylı Bilgi

Tüm Sektörlerde, Ürün veya Hizmet satanlar için en önemli Tanıtım ve İş Bağlantıları kurmak “Fırsatlar”ından biri de  Fuarlar’dır.

 

Birçok masraflar yaparak Fuarlara katılıyoruz. Ancak bu Fuarlardan istediğimiz / beklediğimiz Verimi alabilmek için «bildiğimiz  halde», ihmal ettiğimiz bir çok şey var.

 

Fuarın “Devam Ettiği Birkaç Gün” kadar, Fuar “Öncesi” de, “Sonrası” da çok önem taşıyor. Bu Seminerde, Fuarlar’da Çarpıcı & Çağdaş ve Etkileyici olarak , dilediğimiz gibi gerçekten Markamızı / Ürünlerimizi Sevdirmenin ve Fuar’lardan beklediğimiz “ Kârlı Sonuçları» alarak ayrılmanın Yöntemleri ve “Sır”ları anlatılmaktadır.

 

KONU BAŞLIKLARI :

 

•           Fuarlarda , Markamızı , Ürünlerimizi ve İşletmemizi Tanıtıp Sevdirmek “Fırsatı” nı  yakalayabilmek için “Şart” olan

Ön-Araştırmalar Nelerdir ?

•           En Kârlı, En Çarpıcı ve En Etkileyici “Stant” Sahibi Olabilmek için : Fuar Öncesi, Fuar Sırasında ve Fuar Sonrasında yapmamız gereken Hazırlıklar Nelerdir ?

•           Fuar Hazırlıklarımızın En Önemlisi : “Fuar Ekibimiz”  ve “Yöneticisi”  Nasıl seçilir ve Nasıl Hazır Edilir ?

•           Fuar Ekibimizin Ziyaretçilerimize / Müşterilerimize göstermeleri gereken  En Önemli “Fark”ımız Nedir ?

•           Fuarlara katılmaktaki “Amacımız”Ne Olmalıdır?

•           Fuarlara katılmaktaki “Önceliklerimiz” Neler Olmalıdır ?

•           Fuar Öncesinde Kartvizitlerimizin , Afişlerimizin, Davetiyelerimizin Çarpıcı ve İlgi Çekici olmasını Nasıl sağlayabiliriz ?

•           “Çarpıcı ve Çağdaş Stant” Hazırlıklarının Temel İlkeleri Nelerdir ?

•           Ağırlama ve İkram Hazırlıkları :

A)        Çarpıcı ve Akılda Kalıcı İkramlar,

B)        Klâsik / Normal İkramlar,   Nelerdir ?

•           Çarpıcı ve Akılda Kalıcı İkramlara Örnekler,

•           Klâsik / Normal İkramlara Örnekler...

•           Fuara katılacağımızı Hedef Müşterilerimize Duyurmak için Garantili Yöntemler ?

•           Stant’ımızın En Çarpıcı ve En Etkileyici olması için “MUCİZE FORMÜL” Nedir ? Nasıl Uygulanır ?

•           Fuar Sırasında En İlgi çekici “Sunumlar” Nasıl Hazırlanır ? Nasıl yapılır ?

•           Fuarlarda “Yeni Ürün Lansmanları” Nasıl Yapılmalıdır ?

•           “Ticari Alıcı” Ziyaretçilerimize, Satın Alma Kararını Nasıl aldırtabiliriz ?

•           “Son Kullanıcı” Ziyaretçilerimize, Satın Alma Kararını Nasıl aldırtabiliriz ?

•           Ziyaretçilerimizin beğeneceği / beklediği Promosyon Örnekleri..

•           Ziyaretçi İstatistikleri / Formları Kısa ve Özlü olarak Nasıl hazırlanmalıdır ?

•           Fuardaki Ziyaretçilerimizi, “Kârlı Müşterilerimiz” Yapmak için “Fuar Sonrası Takip Yöntemleri” Nelerdir ? Nasıl Uygulanır ?

•           BAŞARDINIZ !!! Rakiplerinizi geçtiniz : En Çarpıcı , En Çağdaş ve En Kârlı SİZ Oldunuz , Artık Hedefiniz bir Sonraki Fuar…

•           Bir Sonraki Fuar Verimliliğimizin Garantisi : “Stant Yöneticimizin Raporu”  ve  “Firmamıza - Özel Fuar Rehberi”  Neler İçermelidir ?

•           Nice Başarılı ve Kârlı Fuarlara…

 

Kimler Katılmalı : Firma Sahipleri, Yöneticiler ve  Fuarlarda Firmayı Temsil Edecek Görevliler. 

EĞİTİME KATILMAK İÇİN AŞAĞIDAKİ FORMU DOLDURUN