[hlSlogan]
İLERİ VE SÜREKLİ SATIŞ YÖNTEMLERİ VE MÜŞTERİ İSTİHBARATI
Eğitim Veren Firma
ÖZ-TANITIM
Eğitimen Hakkında
Tarih
11.06.2015 - 12.06.2015
Saat
10:00 - 17:00
Adres
TOSB - TAYSAD Organize Sanayi Bölgesi 41480, Şekerpınar Çayırova KOCAELİ
Fiyat
Üye Firma: 600 TL + KDV TL
Üye Dışı Firma : 850 TL + KDV TL
Detaylı Bilgi

KONU BAŞLIKLARI :

·       Biz aynı Müşteriye Sürekli Satmak isteriz – Acaba Müşteri Sürekli bizden almak için ne ister ?

·       Neden FARKLI Olmalıyız ? Müşteriler Nasıl bir “Fark” isterler ?  Rakiplerimizden de mi Farklı Olmalıyız?

·       GERÇEK KALİTE Sahibi olmak yetmez mi?

·       MÜŞTERİ ÖZEL DOSYASI  ( MÖD ) Nedir ?

·       Müşteri Özel Dosyaları bizi Nasıl “Dost Satıcı”  yapar ?

·       Müşteriler Neden “Satıcılardan” Nefret ediyor ve Neden sadece “Dost Satıcılar”  istiyorlar ?

·       Müşteri Özel Dosyalarının, Satış Sonrası Hizmetlerimiz için  Çok Büyük Önemi Nedir ?

·       Satış Sonrası Hizmetlerimizde “Fark Atmak” ve ÇOK Başarılı Olmak için MÖD’leri Nasıl kullanmalıyız ?

·       KURUMSAL MÜŞTERİLER için MÖD Nasıl Hazırlanır ?

·       BİREYSEL MÜŞTERİLER için MÖD Nasıl Hazırlanır ?

·       MÖD  Listelerinde MUHAKKAK  bulunması  gereken  Bilgiler  Nelerdir ?

·       MÖD’ leri Kimler Kullanmalıdır ?

·       MÖD’ lerin ÇOK VERİMLİ OLMASI  için , Kullanımları  sırasında Uyulması  gereken Kurallar Nelerdir ?

·       Günümüzün En Güçlü SATIŞ STRATEJİLERİ nelerdir?

·       MÖD’lerde, Şirketimizden“Farklı Satın Alma Hacimleri” olan Müşteriler Nasıl Listelenmelidir ?

·       “Pareto Kanunu” Nedir  ve  MÖD  Çalışmalarında Nasıl uygulanmalıdır ?

·       Şirketimizden “Farklı Satın Alma Sıklıkları” Olan Müşteriler Nasıl Listelenmelidir ?

·       Şirketimizden “ Daima Kârlı Ürünler Alan” Müşteriler Nasıl Listelenmelidir ?

·       Şirketimize “Ödemelerini Daima  Gününde Yapan” Müşteriler Nasıl Listelenmelidir ?

 

MÜŞTERİ  İSTİHBARATI  NASIL  YAPILMALIDIR ?

 

·       Müşteri İstihbaratı ve Müşteri Özel Dosyası Bilgilerini kullanarak almamız gereken STRATEJİK KARARLAR Nelerdir ?

·       MÜŞTERİ İSTİHBARATI ne demektir ?

·       Müşteri İstihbaratının Amaçları Nelerdir ?

·       Müşteriyi Tanımak Neden ÇOK  Önemlidir ?

·       Müşteri İstihbaratı Nasıl yapılır ?

·       Kurumsal Müşteri İstihbaratı Oluşturma Yöntemleri ?

·       Kurumsal Müşteriyi Temsil Eden Satın Alma Yöneticilerinin İstihbaratı Nasıl Yapılır ?

·       Bireysel Müşteri İstihbaratı Oluşturma Yöntemleri ?

·       Bireysel Müşteriyi Temsil Eden Patron veya Genel Müdür İstihbaratı Nasıl Yapılır ?

·       Müşteri İstihbaratı incelenirken Şirketimizin Vizyonu ile Nasıl karşılaştırılır ?

·       Müşteri Kimlik  ve  Kişiliğinin , Şirketimizin Vizyonuna  Uygun  olmasının  Faydası Nedir ?

·       Müşteri İstihbaratı Pazarlama faaliyetlerinde Nasıl kullanılır ?

·       Müşterinin SATIN ALMA ALIŞKANLIKLARI’ nı öğrenmemizin Faydaları Nelerdir ?

·       Müşterinin İHTİYAÇLARINI Öğrenmemizin Faydaları ?

·       Müşterinin BEKLENTİLERİNİ Öğrenmenin Faydaları ?

·       Müşterinin BİLGİ ve KÜLTÜR  Seviyesini Öğrenmenin Faydaları ?

Kimler Katılmalı  : Yöneticiler, Satış, Satış Sonrası Ekipleri Süre                     :  2 Gün

Eğitmen               : Özkan Kaymak SATI$ AŞKTIR ! Yazarı.

EĞİTİME KATILMAK İÇİN AŞAĞIDAKİ FORMU DOLDURUN