[hlSlogan]
İNGİLİZCE İŞ YAZIŞMALARI (İHRACAT VE İTHALAT İŞLEMLERİ İÇİN)
Eğitim Veren Firma
BAHÇEŞEHİR ÜNV.
Eğitimen Hakkında
NECİL BEYKONT
Tarih
16.12.2014 - 17.12.2014
Saat
10:00 - 17:00
Adres
TOSB - TAYSAD Organize Sanayi Bölgesi 41480, Şekerpınar Çayırova KOCAELİ
Fiyat
Üye Firma: 550 TL + KDV TL
Üye Dışı Firma : 800 TL + KDV TL
Detaylı Bilgi

Neler Kazanacaksınız?

Bu seminerin sonunda; İş yazışmalarınızı en etkin biçimde yapabilmeyi, Yazışmalarda en sık

yapılan hatalardan kurtulmayı, En açık ve özlü bir şekilde yazabilmeyi, Mesajlarınızı karşı

tarafa en ikna edici bir şekilde ulaştırabilmeyi, Yazışmalarınızda ortaya koyacağınız üslup ile

kurumsal ve bireysel kimliğinizi güçlendirmeyi öğrenmiş olacaksınız.

 

İçerik :

İş İngilizcesi İçin Şart Olan Pratik Kurallar : “İş İngilizcesi” neden gerekli? İş ortamında

kendimizi İngilizce ifade ederken hangi önemli unsurlara dikkat etmemiz gerekiyor?

 

İş Yazışmalarını Basitleştirmenin Temel Kuralları : Mesajlarımızı en kolay ve en anlaşılır

şekilde verebilmek için dikkat etmemiz gereken temel kurallar üzerinde durulacaktır.

 

İngilizce Yazışmalarda En Çok Yapılan Hatalar ve Karıştırılan Kelimeler :

İş yazışmalarında en çok görülen hatalara örnekler verilerek bu hatalardan kaçınmak için

yapılması gerekenler sunulacaktır.

 

İş Yazışmalarının “Olmazsa Olmaz”ları : En doğru ve en etkin yazışma formatlarına neler

bulunur? Bunları nasıl kullanmalıyız? Yazışma içeriklerini oluştururken mutlaka dikkat edilmesi

gereken “olmazsa olmaz”lar uygulamalı olarak işlenecektir.

 

Başlıca Yazışma Tipleri Aşağıdaki yazışma konularında en uygun terimler ve en uygun cümle

yapıları kullanılarak atölye çalışmaları yapılacaktır:

- Firma Tanıtımı -

- Teklif isteği / Teklif

yanıtı -

- İskonto isteği / İskonto

yanıtı -

- İsteğin kısmen kabul

edilmesi -

- Bilgi isteğinin teyidi -

- Üretimin başladığını

bildirme -

- Sevkiyatın bildirilmesi -

Teslimattaki gecikmenin

bildirilmesi -

- Vadenin uzatılma

talebi -

- Ödeme bildirimi -

- Alındığını teyit etme -

- Şikayetler ve

şikayetlerin

karşılanması –

- Ödeme gecikmesi –

- Teslimattaki gecikme –

- Kalite şikayetleri –

- Ambalaj şikayetleri –

- Eksik mallar –

- Muhasebe yanlışlıkları -

- Kalite ve Garanti bilgisi

verme -

- Fiyat teklifine yanıt -

- Ödeme koşullarının

bildirilmesi -

- Fiyatlandırmanın

bildirilmesi -

- Teslim süresinin

bildirilmesi -

- Sipariş verme -

- Sözleşme cümleleri -

- Referans istekleri -

- Olumlu Yanıt / Olumsuz

yanıt -

- Adres değişikliği

duyurusu -

- Teşekkür Mektubu -

- İyi haber / Kötü haber

verme -

- Özür Dileme -

- Dikkat Çekme

Dış Ticaret Belgelerinde Kullanılan Terimler

Yazışmanın Etkin ve Mesajın Anlaşılır Olması İçin Yapmamız Gerekenler.

Tüm çalışmalar uygulamalı olarak ve gerçek vakalardan örnekler sunularak yapılacaktır.

Katılımcıların Yazışma Sorunları ile İlgili Çalışmalar

EĞİTİME KATILMAK İÇİN AŞAĞIDAKİ FORMU DOLDURUN