Yoğunlaşan Rekabet koşulları içinde Müşteri gözünde ayrıcalıklı olmak ve Tercih Edilmek için en garantili yol “MARKA” olmaktır.
“Markanın Gücü” eğitimi, Markalaşmak için nasıl bir yol izlemesi gerektiği ve “Marka” Olanların ise “Farklılıkları ile Sınırları Aşabilmenin Yöntemleri” konusunda geniş bir Vizyon ve Sağlam Temeller oluşturmanın fırsatını sunuyor.
Kimler Katılmalı
İşletmelerin / Bayiliklerin Kurucuları; Üst Düzey Yöneticileri; Satış Yöneticileri, Satış Sorumluları
İçerik
Marka “Farklılığı“nı : Oluşturmak Ve Yönetmek
Marka’nın “ Dilediğimiz Gibi Algılanmasını ” Sağlamak İçin Etkili Yöntemler
I- Marka Oluşum Süreci :
II- Marka’yı Oluşturan ( 4 ) Temel Unsur
III- Marka Değerini Ölçme Yöntemleri
Markalar Arası Güç Tablosu
Markada Yükselme Basamakları
Marka’lı Ürünlerin Sunumunda Yararlanılması Gereken “ Güçlülük ” Unsurları
Hedef Kitlelerin, Markaların “Güçlülük Unsurları”Ndan Bekledikleri (Algıladıkları)
Şikayetleri Önemseyerek Marka Olmak
Lider Marka’ların “Üstünlük Farklarını” Yöneterek “ Marka’mızla Sınırları Aşmak” İçin Yöntemler