[hlSlogan]
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
Eğitim Veren Firma
TÜV RHEINLAND
Eğitimen Hakkında
Remzi Tekeli
Tarih
18.12.2014 - 19.12.2014
Saat
10:00 - 17:00
Adres
TOSB - TAYSAD Organize Sanayi Bölgesi 41480, Şekerpınar Çayırova KOCAELİ
Fiyat
Üye Firma: 550 TL + KDV TL
Üye Dışı Firma : 800 TL + KDV TL
Detaylı Bilgi

Katılımcı Profili

 

*      Medyanızda müşteri ile ilişkide olan departman çalışanları Satış-Pazarlama-Satış Sonrası Hizmetler Departmanlarında Görevli Yöneticiler ve Uygulama Sorumluları

 

Hedeflenen Sonuç

 

*      Şirketlerde gerçekleştirilen Satış Öncesi - Satış Sırası ve Satış Sonrası faaliyetlerin etkin olarak entegrasyonunu sağlayacak Müşteri İlişkileri Yönetimi ile ilgili uygulama ağırlıklı bilgi paylaşımının gerçekleştirilmesi

 

Eğitim İçeriği

 

*      MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİM DÜNYASINDA YOLCULUK

§  Müşteri

§  İlişki

§  İletişim

§  Yönetim

§  Müşteri İlişkileri Yönetimi

*      MÜŞTERI İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNİN KİLOMETRE TAŞLARI

§  Pazarlama Yönetimi

·         Hedef kitlesinin objektif kriterlere göre seçilmesi

·         Hedef kitlesi ile birebir örtüşen etkinliğin yürütülmesi

·         Gerçekleştirilen etkinlik sonuçlarının izlenmesi 

·         Sosyal paylaşım gruplarının oluşturulması çalışmaları

§  Satış Faaliyetlerinin Yönetilmesi

·         Kurumsal müşteriler için teklif hazırlama ve takip

·         Yapılan ve yapılacak görüşmelerin takibi

·         Satış kanalı yönetimi

·         Dağıtım kanalı izlenmesi

·         Satış performans ölçümleri

§  Satış Sonrası Hizmetlerin Yönetilmesi

·         Müşteri Temas Merkezi / Çağrı Merkezi

·         Soru/sorun/istek takibi

·         Taleplerin yanıtlanması

·         Memnuniyet ölçümü 

EĞİTİME KATILMAK İÇİN AŞAĞIDAKİ FORMU DOLDURUN