[hlSlogan]
SATIŞ YÖNETİCİLERİ İÇİN FİNANSAL UYGULAMALAR
Eğitim Veren Firma
RÖNESANS
Eğitmen Hakkında
NEDİM NARLI (Özgeçmiş)
Tarih
10.09.2020, Perşembe - 11.09.2020, Cuma
Saat
10:00 - 17:00
Adres
TAYSAD EĞİTİM SALONU
Fiyat
Üye Firma: 840,00 TL + %18 KDV
Üye Dışı Firma : 1.200,00 TL + %18 KDV
Hesap Bilgileri
TAYSAD TAŞIT ARAÇLARI TEDARİK SANAYİCİLERİ DERNEĞİ İKTİSADİ İŞLETMESİ
TC. İŞ BANKASI A.Ş. - Şube Kodu : 2429 - Hesap No : 43978
IBAN : TR22 0006 4000 0012 4290 043978
Detaylı Bilgi

 Satış Süreçlerinde Paranın Zaman Değeri ve Önemi
 Finansın muhasebeden ayrışımı; paranın zaman değeri ve öz kaynak maliyeti kavramı
 Basit / Bileşik faiz ve iç/dış ıskonto, gelecek / bugünkü değer, fonlama/plasman ilişkileri
 Düzenli nakit akışları (annüite) uygulamaları
 Düzensiz nakit akışları uygulamaları
 Taksitli / vadeli nakit akışları ve peşin/vadeli fiyatlama ilişkisi, uygun vade seçimi
 Vade uzatımı ve ticari alacak yapılandırma maliyeti
 Kredi maliyetleri ve satıcı kredisi / banka kredisi maliyeti karşılaştırması
 Mal / Hizmet satışlarında fiyatlandırma ve karlılık tespiti uygulamaları
 Kampanyaların finansal matematiği
 Satış sonrası hizmet (servis, bakım, yedek parça) sözleşmelerinin fiyatlaması ve ürün fiyatlarına etkisi
 Belirsiz süreli (her dönem sonunda yenilenen) satış sözleşmelerinin efektif maliyeti
 Satış Yöneticileri İçin Finansal Raporlama ve Modelleme Araçları Olarak Finansal Tablo ve Büyüklükler
 Mizan, Bilanço, Gelir ve Nakit Akış tablolarında alacak riski yönetimi
 Ticari alacak yönetimi ile ilgili mali oran ve göstergeler
 Ticari alacak yönetiminde müşteri skorlamanın önemi
 Alacakların satışı ve bilanço dışı alacak yönetimi
 Factoring ile alacak yönetimi
 Finansmanda kar ve kazanç kaç şekilde oluşur, nasıl izlenir
 İşletme kazancının ana unsuru - EBITDA
 EBITDA’dan Serbest Nakit Akışına geçiş
 Satış süreç ve projeleri yönetiminde nakit akışı nasıl oluşur
 Proje teknik verilerinin finansal modele dönüşümü
 Proje değerlendirmenin ana hatları ve değerlendirme kriterleri (Geri Ödeme Süresi, NBD, IVO)
 ÖRNEK: Proje verilerinin finansal modele dönüşümü ve proje teklifi değerlendirmesi
 Şirketlerde havuz maliyeti ve kar merkezleri uygulaması
 Müşteri ciro paylarında Pareto Yaklaşımı uygulaması
 Müşteri bazında brüt, faaliyet ve net kar marjı oluşumu
 Müşteri bazında adatlandırma ve finansal maliyet oluşumu
 Müşteri Karlılık Raporları (MKR) düzenlenmesi ve karar noktaları
 Kalite süreçleri çerçevesinde müşteri yönetimi performans kriterleri uygulaması


Not: Eğitimde bilgisayar kullanımı zorunludur. Tüm eğitim programı gerçek örnek olayların çözümü ile
yürütülür