TELEFONDA ETKİLİ İLETİŞİM


Başlangıç Tarihi 26 Kasım 2020,Perşembe 10:00 - 17:00 Bitiş Tarihi 26 Kasım 2020,Perşembe 10:00 - 17:00 Adres TAYSAD EĞİTİM SALONU
Eğitim Veren Firma MIDA INSTITUTE Eğitmen İREM RONA İNAN Özgeçmiş

Üye 420,00 ₺ + %20 KDV Üye Dışı Firma 600,00 ₺ + %20 KDV Hesap Bilgileri TAYSAD TAŞIT ARAÇLARI TEDARİK SANAYİCİLERİ DERNEĞİ İKTİSADİ İŞLETMESİ İLYASBEY V.D. - 8330465513 TC. İŞ BANKASI A.Ş. - Şube Kodu : 2429 - Hesap No : 43978 IBAN : TR22 0006 4000 0012 4290 043978

YÖNTEM: Bilgi aktarımı, uygulamalar, ikili vaka ve grup çalışmaları, eğitmen yorumu. Eğitim sonrası uygulayabilecekleri eylem önerilerinin oluşturulması.

EĞİTİM İÇERİĞİ:

  • Telefonda ilk karşılama ve ilk izlenim
  • Kurum kültürünü yansıtan ilk ifadeler
  • Bulunduğunuz görevin kuruma faydaları, önemi ve olumlu iş tanımı
  • Profesyonel davranış biçimini geliştirmek
  • Temiz ve güvenli iletişim
    • Sesi doğru kullanma
    • Güler yüzlü ses
    • Pozitif dil kalıpları
    • Açık, kısa ve net cümleler
    • Soru sorma
    • Etkin dinleme
  • Telefonda ikna yöntemleri
  • Telefonda zor kişilerin yönetimi
    • Şikayetleri cevaplama yöntemleri
    • Tepki değil yaklaşım göstermek
    • Farklı kişilikler farklı yaklaşımlar
    • Duygusal sızıntıyı engellemek, kişiselleştirmemek
    • Duygu Yönetimi


Son katılım tarihi dolmuştur.