[hlSlogan]
SUPSAN´DA DİJİTAL DÖNÜŞÜM BAŞLADI28.07.2017 14:09
SUPSAN MOTOR SUPAPLARI SAN. VE TİC. A.Ş.

10 milyon adetlik kapasitesi ile Türkiye’nin önemli supap üreticisi konumunda bulunan Supsan A.Ş., dijital dönüşüm başlattı. Online satış uygulaması B2B’yi kurarak, otomotiv yan sanayi sektöründeki öncülüğünü dijital platforma da taşıyan Supsan aynı zamanda İnternet sitesini de yeniledi.

10 milyon adetlik supap üretim kapasitesi ile Türkiye’nin önemli motor supabı üreticisi olan, Borusan Holding şirketlerinden Supsan, dijital dönüşüm için düğmeye bastı. Bayilerine daha sistematik ve hızlı hizmet vermek için online satış platformu B2B’yi kuran Supsan, otomotiv yan sanayi sektöründeki öncülüğünü dijital ortama taşıdı. Dijitalleşme kapsamında bu platformu kurduklarını belirten Supsan A.Ş. Genel Müdürü Salih Alson, “B2B’nin en önemli tarafı bayilerimize olan yakınlığımızı artırması. Buna ek olarak stok yönetimini de en iyi şekilde organize edebilmek. Bakiye ve stok yönetimi, müşteriye yakınlık, siparişlerin müşteri tarafından talep ve kontrol edilebilmesini de göz önünde bulundurursak, B2B bir çözüm platformu niteliğinde” dedi.

“100 Referanstan 3.500 Referansa Çıktık”
Supsan olarak 100 referanstan 3.500’e geldiklerini ve daha gidilecek çok yol olduğunu ifade eden Salih Alson, “Bu süreçte referanslara hızlı ulaşım ve referanslarımızın bayilerimizin sistemine katılması kritik bir öneme sahip. Bayilerimiz artık hiçbir zorlanma yaşamadan yeni çıkan referanslarımızı kendi sistemine adapte edebilecekler” dedi. Platform sayesinde bayimizden gelen talepleri daha hızlı karşılayabileceklerini söyleyen Salih Alson, “Bayilerimiz kendilerine özel kullanıcı adı ve şifre ile platforma girerek, talep ettikleri dönem içerisinde hangi ürünleri sipariş verdiklerini, hangi ürünlerin ellerine ulaştığını ve kalan bakiyede neler olduğunu yakından takip edebilecekler” dedi.
 
Dijital Yenilenme Dönemi Başladı
B2B platformunun sadece Supsan bayilerine açık olacağına dikkat çeken Salih Alson, “Kapalı devre olan platformumuzdan sadece bayilerimiz yararlanacak. B2B kapsamında iş ortaklarımıza online satın alma imkanı sunmuş olacağız. 3.500 referansımızın tamamı B2B kanalıyla bütün bayilerimize açık olacak” dedi. Platformun Supsan A.Ş.’nin yenilenen web sitesi http://www.supsan.com.tr üzerinden uygulanacağını vurgulayan Salih Alson, “web sitemizi de yeniliyoruz. Hasar süreçleri ve referanslar da yine sitemiz üzerinden takip edilebilecek. Satış sonrası hizmet detayları, bilgilendirme ve yönlendirme işlemleri de yenilenen web sitemiz üzerinden yürütülebilecek. Supsan’da dijital yenilenme dönemi başladı. Şirketimizin yüzü de artık dijital pazarlama konusunda gelişiyor” şeklinde konuştu.

SUPSAN Hakkında

Borusan Holding kuruluşu olan Supsan, üretimlerini 1970 tarihinden itibaren Eaton SRL lisansı ile yapıyor. Supsan, İstanbul Halkalı’daki fabrikasında her türlü içten yanmalı motor supabı üretimi yapıyor. 2011 yılında itici çubuk; 2014 yılında turbo ve eksantrik mili üretimlerine başlayan firma bayileri kanalıyla ayrıca gayd, baga, tırnak, conta, supap fincanı, motor yatağı, supap lastiği, eksantrik zinciri, silindir kapak, supap ayar şimi, itici çubuk, supap başlığı, supap kapak saplaması, supap yayı, EGR ve AFM satışlarını gerçekleştiriyor. Binek ve hafif ticari araçlar, traktör, ağır vasıta ve deniz taşıtları motorları olmak üzere geniş bir yelpaze için ürün sunuyor. Bugün Türkiye’nin önemli motor supabı üreticisi konumunda bulunuyor. Supsan aralarında Ford – Otosan, Oyak – Renault, Tofaş – Fiat, Türk Traktör, Iveco, Anadolu Isuzu, Başak Traktör, Otokar, Temsa, Tırsan, Yavuz Mühendislik’in de yer aldığı, Türkiye’nin önde gelen otomotiv üreticilerine ürün sağlıyor. Avrupa’da Ferrari, BMW, Mercedes – Benz, Audi, Aston Martin, DAF, Iveco, Volvo, Renault, Nissan, Dacia, Ford, Peugeot, VW, Fiat, Volvo Penta, VM Motori, Isotta Fraschini; Amerika’da ise Detroit Diesel, John Deere, Ford, Chrysler, General Motors ; Rusya’da YaMZ Supsan’ın müşterileri arasında yer alıyor.

Kaynak :SUPSAN