BEDEN DİLİ - KARŞINIZDAKİNİN ANLATAMADIKLARINI ANLAMAK


Başlangıç Tarihi 02 Ekim 2018,Salı 10:00 - 17:00 Bitiş Tarihi 02 Ekim 2018,Salı 10:00 - 17:00 Adres TAYSAD Eğitim Salonu
Eğitim Veren Firma ÖZ TANITIM Eğitmen ÖZKAN KAYMAK Özgeçmiş

Üye 350,00 ₺ + %18 KDV Üye Dışı Firma 500,00 ₺ + %18 KDV Hesap Bilgileri TAYSAD TAŞIT ARAÇLARI TEDARİK SANAYİCİLERİ DERNEĞİ İKTİSADİ İŞLETMESİ TC. İŞ BANKASI A.Ş. - Şube Kodu : 2429 - Hesap No : 43978 IBAN : TR22 0006 4000 0012 4290 043978

BEDEN DİLİ KARŞIMIZDAKİNİN ANLATMADIKLARINI ANLAMAK TEKNİKLERİ

Rekabetin yoğunlaştığı ve yaşam şartlarının zorlaştığı günümüzde herkes itibar ve saygı görmek isterken bunun karşısındakilerde bıraktığı “ilk izlenim”le çok ilgili olduğunu, genellikle unutuyor.

Bu Seminerde,  hem “ilk izlenim”i  güvenli olarak lehimizde gerçekleştirmenin ve hem de karşımızdakini “hızla ve garantili tanımanın sırları” anlatılarak; Katılımcıların hemen daha ilk izlenimde “farklı” ve “saygıdeğer” kabul edilmesini sağlamak ve Konuştukları Kişilerin/Müşterilerin anlatmadıkları Düşüncelerini de anlamalarını sağlayacak Teknikleri  vermek   amaçlanmaktadır.

I -    BEDEN DİLİ VE İLETİŞİM.

II - AST’LARIN YÖNETİMİNDE VE  MÜŞTERİ  İLİŞKİLERİ’NDE BEDEN

      DİLİNİN KULLANIMI. ( Karşımızdakini Önemsediğimizi Nasıl gösterelim)

III -  YÜZ İFADELERİ VE BAŞ HAREKETLERİ . (Müşteri Ziyaretlerinde ilk selamdan itibaren Nasıl Saygı  ve Sevgi  uyandırılır ? )

IV-  SAYGI VE SEVGİ UYANDIRARAK KARŞISINDAKİNİ  ETKİLEMEK.

V -ELLER, KOLLAR VE PARMAKLAR İLE BACAKLARIN KULLANILIŞI VE ETKİLİ OTURUŞ YÖNTEMLERİ.

VI  -  İNSANLARARASI MESAFE VE BEDENSEL TEMAS, HERKESİ NASIL ETKİLİYOR ?

VII - YALAN, SAMİMİYETSİZLİK, ŞÜPHE, TEREDDÜT İŞARETLERİ.

VIII - SONUÇ: DAHA İYİ İNSAN İLİŞKİLERİ KURABİLMEK VE MÜŞTERİYİ ANLAYIP / TANIYARAK BEDEN DİLİ İLE DOĞRUDAN ve OLUMLU ETKİLEMEK İÇİN YÖNTEMLER.



Son katılım tarihi dolmuştur.