ETKİLEYİCİ İLETİŞİM VE MOTİVASYON YÖNETİMİ


Başlangıç Tarihi 01 Kasım 2018,Perşembe 10:00 - 17:00 Bitiş Tarihi 02 Kasım 2018,Cuma 10:00 - 17:00 Adres TAYSAD Eğitim Salonu
Eğitim Veren Firma ÖZ TANITIM Eğitmen ÖZKAN KAYMAK Özgeçmiş

Üye 700,00 ₺ + %18 KDV Üye Dışı Firma 1.000,00 ₺ + %18 KDV Hesap Bilgileri TAYSAD TAŞIT ARAÇLARI TEDARİK SANAYİCİLERİ DERNEĞİ İKTİSADİ İŞLETMESİ TC. İŞ BANKASI A.Ş. - Şube Kodu : 2429 - Hesap No : 43978 IBAN : TR22 0006 4000 0012 4290 043978

İLETİŞİM ve MOTİVASYON YÖNETİMİ

Rekabetin olağanüstü boyutlara ulaştığı günümüzde, İşletmelerin en önemli Sermaye unsuru olan

İnsan Kaynağı’ndan en üst seviyede yararlanmanın garantisi “Çalışanların Motivasyonu” olarak görülmektedir.

Yoğun Rekabet içinde Çalışmanın getirdiği Stress sonucunda İnsanlar birbirlerini dinlememekte, Verdikleri Sözleri Tutmamakta, Fakat herkesin Kendilerini dinlemesini ve Sözünü tutmasını istemektedirler.

Günümüzde, son derece etkili olan ve “Takdir” İlkesine dayalı yepyeni bir Teknik geliştirilmiştir:

“ETKİLEYİCİ İLETİŞİM ve  MOTİVASYON YÖNETİMİ”

Seminerde, bu yeni YönetimTekniği detaylarıyla anlatılarak, Yöneticilerin  “Güçlü İletişim ve Motivasyon” sağlayarak Başarıları hedeflenmektedir.

KONU BAŞLIKLARI :

  • İletişim nedir, nasıl sağlanır ?
  • İnsanlarla “iyi” İletişim kurabilmek?
  • Hızlı ve Etkili İletişimin 6 Altın Anahtarı,
  • Yüzyüze İletişimde Beden Dilini oluşturan Unsurları doğru kullanmak,
  • İletişimi Egelleyen Unsurlar,
  • Aktif ve Etkileyici Dinleme Teknikleri.
  • Sorumluluk Sahiplerini Örnek Göstermek :

   - Verdiği Sözü Tutmak,

    • Zamanında yetiştiremiyeceğini bildirmek
    • Mazeret yerine, Çözüm Üretmeye alışmak
  • Başarı Anahtarı : Motivasyon nedir, nasıl sağlanır ?
  • Yöneticilerin, en yüksek Motivasyon Derecesi olan “Kendini Motive Etme” isteğini, Çalışanlarda oluşturma Yöntemleri,
  • Ayın Başarılı Elemanları “Kriterleri”,
  • “Yaratıcı Fikir ve Öneriler” Yarışması,
  • İzin Ödüllerinde çeşitlemeler,
  • “Çalışanların Hobileri”ni destekleme Ödülleri,
  • Eğitim, Kurs ve Seminerlerle Ödüllendirmek,
  • Başarılı Çalışanları en mutlu eden (10) Ödül,
  • Sosyal Ödüller, (Ailelere ulaşmak)
  •  Maddi Olmayan  ( 10 ) Yönetici Ödülü,
  • Çalışanların işlerini, enerji ve coşkuyla benimseyerek yapmalarını sağlamak için “Sürekli Öneri Alma” Teknikleri.
  • İletişimi zorlaştıran en önemli engel : STRES
  • Stres’ le başa çıkma Yöntemleri.


Son katılım tarihi dolmuştur.