MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE ŞİKAYET YÖNETİMİ - İZMİR


Başlangıç Tarihi 09 Kasım 2018,Cuma 10:00 - 17:00 Bitiş Tarihi 09 Kasım 2018,Cuma 10:00 - 17:00 Adres İNCİ HOLDİNG AKÇAY CAD. NO. 64/2 GAZİEMİR/İZMİR
Eğitim Veren Firma KALDER İZMİR ŞB Eğitmen DR. ZEYNEP LEMBET Özgeçmiş

Üye 350,00 ₺ + %18 KDV Üye Dışı Firma 500,00 ₺ + %18 KDV Hesap Bilgileri TAYSAD TAŞIT ARAÇLARI TEDARİK SANAYİCİLERİ DERNEĞİ İKTİSADİ İŞLETMESİ TC. İŞ BANKASI A.Ş. - Şube Kodu : 2429 - Hesap No : 43978 IBAN : TR22 0006 4000 0012 4290 043978

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE ŞİKAYET YÖNETİMİ

Müşteri memnuniyetinin önemini kavrayarak müşteri beklentilerini karşılama ve şikâyetleri yönetme konularında bilgi sahibi olmak.

İçerik:

*       Müşteri Memnuniyetinin Önemi

*       Müşteri Algısı ve Algı Yönetimi

*       Müşteri Deneyim Haritası

*       Fark Yaratmak

*       Müşteriyle İletişim

*       Şikayet Yönetimi

*       Sorunları fırsata çevirme

*       Biz İz Bırakmak



Son katılım tarihi dolmuştur.