Başlangıç Tarihi 01 Şubat 2024,Perşembe
                                            09:00 -
                                            16:00
                                        
                                        
                                            Bitiş Tarihi 01 Şubat 2024,Perşembe
                                            09:00 -
                                            16:00
                                        
                                        Adres ZOOM
                                    
                                    
                                            Eğitim Veren Firma MIDA INSTITUTE
                                            
                                                Eğitmen ONUR DEMİREL
                                                    Özgeçmiş
                                            
                                    
                                
                                            Üye 1.200,00 ₺ + %20 KDV
                                            Üye Dışı Firma 1.300,00 ₺ + %20 KDV
                                            Hesap Bilgileri TAYSAD TAŞIT ARAÇLARI TEDARİK SANAYİCİLERİ DERNEĞİ İKTİSADİ İŞLETMESİ
											 İLYASBEY V.D. - 8330465513
											 TC. İŞ BANKASI A.Ş. - Şube Kodu : 2429 - Hesap No : 43978
                                             IBAN : TR22 0006 4000 0012 4290 043978
                                    
                                B2B PAZARLARDA İÇERİK PAZARLAMA
Eğitimin amacı, yerel ve yabancı B2B pazarlar için içerik stratejisinin oluşturulması, içeriklerin üretimi, içeriklerin analiz ve iyileştirme süreçlerinin yürütülmesi ve içerik ajanslarını yönetimi konularında bilgili yönetici ve ekiplerin geliştirilmesini sağlamaktır.
- Dijitalleşen Pazarlama
- B2B’lerde İçerik Stratejisi
- Kitleleri Tanıyalım
- B2B’lerde Metin, Görsel ve Video İçerik Üretimi
- B2B İçeriklerin Yayılım Stratejileri
- B2B’lerde İçerik Performansı Metrikleri
- İçerik Performans Analizi
- İçerik İyileştirme Yöntemleri
Kimler katılmalı:
Pazarlama, iletişim ve dijital pazarlama departman yöneticilerinin ve ekip üyelerinin katılımı için uygundur.
 
                                
                                        Son katılım tarihi dolmuştur.
                                    
                            