ETKİLİ İLETİŞİM VE BEDEN DİLİ


Başlangıç Tarihi 21 Şubat 2024,Çarşamba 10:00 - 16:00 Bitiş Tarihi 21 Şubat 2024,Çarşamba 10:00 - 16:00 Adres ZOOM
Eğitim Veren Firma İDEALKOÇ Eğitmen KOREL AKYİĞİT Özgeçmiş

Üye 1.200,00 ₺ + %20 KDV Üye Dışı Firma 1.300,00 ₺ + %20 KDV Hesap Bilgileri TAYSAD TAŞIT ARAÇLARI TEDARİK SANAYİCİLERİ DERNEĞİ İKTİSADİ İŞLETMESİ İLYASBEY V.D. - 8330465513 TC. İŞ BANKASI A.Ş. - Şube Kodu : 2429 - Hesap No : 43978 IBAN : TR22 0006 4000 0012 4290 043978

ETKİLİ İLETİŞİM ve BEDEN DİLİ EĞİTİMİ

Katılımcıların daha sağlıklı ilişkiler kurabilmek ve ilişki kurma kapasitelerini geliştirebilmek için nasıl bir düşünsel ve duyusal altyapıya sahip olmaları gerektiği ile ilgili farkındalık yaratmak ve uygulamak temel amacımız.

Profesyonel ve özel hayatta değişen kişi, topluluk ve durumlar karşısında uygun iletişim dilini seçmek ve iletişimin gücünü kullanarak başarılı ve güçlü bir yaşama sahip olmak mümkün.

İş yerindeki ünvanımız ve işimiz ne olursa olsun başka insanlarla ve bölümlerle etkileşim halindeyiz. Bu etkileşimler esnasında problemler yaşanması ise iş yaşamının kaçınılmaz bir gerçeği. Bu sorunlarla baş edebilmek, sağlıklı ilişkiler kurabilmek ve bu ilişkileri sürdürebilmek için kendimizi tanımak öncelikli bir gereksinimdir. Doğal olarak şu sorular zihnimizde canlanır;

Kendi iletişimimizin ne kadar farkındayız? 

İletişimde güçlü ya da gelişmesi gereken taraflarımızı biliyor muyuz?

İletişimin etkin ve doğru olabilmesi için üzerimize düşenleri biliyor muyuz? 

Beden dilim ve iletişimimin uyumu doğru mu?

İletişim Teknikleri; bireyin önce kendisi ile sonra da diğer insanlarla olan etkileşim süreçlerindeki tutumunu ve davranışlarını sorgulamasını, farkındalıklarını ve özgüvenlerini arttırarak, sorumluluk duygularını geliştirmelerini sağlar.

Eğitim İçeriği

  • İletişim Nedir?
  • İletişim Süreci Nasıl İşler?
  • Etkili Iletişimin Ihtiyaç Duyduğu Düşünsel Altyapı Ve Beceriler
  • İletişim Ve Kendini Tanıma
  • Bize Nasıl Davranacaklarını Başkalarına Biz Öğretiriz
  • Etkili Iletişimin Önündeki Engeller
  • İletişim Çatışmaları
  • Algı ve Inanç Kalıplarının Iletişimdeki Rolü
  • Güvenli, Pasif Ve Saldırgan Davranışlar
  • Kabul, Ret Ve Umursamaz Tavırların Iletişime Etkisi
  • Birbirimize Borçlu Olduğumuz Bir Beceri, Dinlemek
  • Etkisel Insan, Tepkisel Insan
  • İletişimde Anlayabilmek
  • Empati Ve Sempati
  • Beden Dilini Anlamak Ve Kullanmak


Son katılım tarihi dolmuştur.