SATIŞTA ETKİLEME VE İKNA


Başlangıç Tarihi 07 Mayıs 2024,Salı 09:00 - 16:00 Bitiş Tarihi 07 Mayıs 2024,Salı 09:00 - 16:00 Adres ZOOM
Eğitim Veren Firma MİDA İNSTİTUTE Eğitmen İREM RONA İNAN

Üye 1.200,00 ₺ + %20 KDV Üye Dışı Firma 1.300,00 ₺ + %20 KDV Hesap Bilgileri TAYSAD TAŞIT ARAÇLARI TEDARİK SANAYİCİLERİ DERNEĞİ İKTİSADİ İŞLETMESİ İLYASBEY V.D. - 8330465513 TC. İŞ BANKASI A.Ş. - Şube Kodu : 2429 - Hesap No : 43978 IBAN : TR22 0006 4000 0012 4290 043978

SATIŞTA ETKİLEME VE İKNA

EĞİTİMİN AMACI:

Bu eğitimin amacı,  satış ekibinde çalışanlara etkin iletişim, etkileme ve ikna için gerekli bilgi ve becerileri interaktif bir ortamda uygulamalı olarak paylaşmak ve yeni alışkanlıklar edinmelerini sağlamak için eylem önerilerini belirlemek. Etkileme ve ikna tekniklerini satış becerilerinin ayrılmaz parçası haline getirmek.

YÖNTEM: Bilgi aktarımı, uygulamalar, vaka grup çalışmaları. Eğitim sonrası uygulayabilecekleri eylem önerilerinin oluşturulması

EĞİTİM İÇERİĞİ:

  • İnsanların görüşlerini değiştirmek için neler yapabiliriz?
  • Müşteri Kimdir, neden kaybedilir?
  • Satışta etkileme becerilerinin önemi
  • Müşteriyi tanımak için teknikler
  • Müşteriyi ikna etmek - Müşterinin beklentilerini belirlemek
  • Etkin iletişim
  • Soruların ikna amacıyla kullanımı
  • Doğru Soru: Müşterim neden benden satın alsın? (Müşteri psikolojisinin analizi)
  • İkna sırları
  • Satış müzakere planının yapılması
  • Müzakere ve İknada hazırlık aşamasının önemi
  • Müzakere sürecinde aşamalar
  • Müşteri itirazlarını karşılama
  • Vaka çalışması
  • Satışta Etkileme ve İkna için Müşteri Deneyimine Odaklanmak