ÇEVİK PROJE YÖNETİMİ


Başlangıç Tarihi 17 Temmuz 2024,Çarşamba 09:00 - 16:00 Bitiş Tarihi 18 Temmuz 2024,Perşembe 09:00 - 16:00 Adres ZOOM
Eğitim Veren Firma RAHUDA Eğitmen AYŞE GÖRÜCÜ

Üye 2.400,00 ₺ + %20 KDV Üye Dışı Firma 2.600,00 ₺ + %20 KDV Hesap Bilgileri TAYSAD TAŞIT ARAÇLARI TEDARİK SANAYİCİLERİ DERNEĞİ İKTİSADİ İŞLETMESİ İLYASBEY V.D. - 8330465513 TC. İŞ BANKASI A.Ş. - Şube Kodu : 2429 - Hesap No : 43978 IBAN : TR22 0006 4000 0012 4290 043978

ÇEVİK PROJE YÖNETİMİ

1. Gün

  • Çeviklik felsefesi
  • Çeviklik prensipleri
  • Uygulama:  Katılımcılar, kendi iş yerlerinde karşılaştıkları bir durumu ele alarak bu prensipleri nasıl uygulayabileceklerini tartışacaklar.
  • Waterfall yöntemi ve çevikliğe geçiş
  • Çeviklik manifestosu
  • Uygulama:  Katılımcılar, bir projede waterfall yöntemi ile yaşadıkları zorlukları ve çevik yöntemlerle bu zorlukların nasıl aşılabileceğini değerlendirecekler.
  • Çevikliğin 12 prensibi ve örnekler
  • Uygulama:  Katılımcılar, bu prensiplerin uygulandığı başarılı projelerden örnekler inceleyecek ve kendi projeleriyle kıyaslama yapacaklar.
  • Çeviklik şemsiyesi altındaki uygulamalar
  • Uygulama: Katılımcılar, belirli bir çevik uygulamayı seçerek (Scrum, Kanban vb.) bu uygulamanın kendi projelerinde nasıl kullanılabileceğini tartışacaklar.

 

2. Gün

Çevik değerler ve proje yönetiminde kullanımı

  • Uygulama: Katılımcılar, kendi projelerinde bu değerleri nasıl hayata geçirebileceklerini örnek olaylar üzerinden analiz edecekler.
  • Çeviklik kriterleri ve projede uygulaması
  • Uygulama: Katılımcılar, mevcut projelerinde çeviklik kriterlerini değerlendirerek, geliştirme fırsatları belirleyecekler.
  • Çevik Proje Yönetimi ve Müşteri Hikayeleri
  • Çevik proje yönetimi
  • Çevik Proje Rolleri, Toplantıları ve Değişiklik Yönetimi
  • Müşteri hikayeleri ve proje kapsamı
  • Uygulama: Katılımcılar, bir müşteri hikayesini ele alarak, çevik proje uygulaması yapacaklar. Kendi projelerinde çevik proje rolleri dağılımını yapacaklar, hem teknik hem de kişisel yetkinliklerini dikkate alarak rolleri dahilinde proje toplantıları yapacaklar. Aksiyon dağılımı ve takibini uygulayacaklar. Projeden öğrenilenler ve kurumsal hafızaya kayıtlar oluşturacaklar.