İŞLETMELERDE PERFORMANSI YÖNETMEK


Başlangıç Tarihi 10 Ekim 2019,Perşembe 10:00 - 17:00 Bitiş Tarihi 10 Ekim 2019,Perşembe 10:00 - 17:00 Adres TAYSAD EĞİTİM SALONU
Eğitim Veren Firma ALMİRA YÖNETİM DANIŞMANLIK Eğitmen BAYBARS ERDOĞAN Özgeçmiş

Üye 420,00 ₺ + %18 KDV Üye Dışı Firma 600,00 ₺ + %18 KDV Hesap Bilgileri TAYSAD TAŞIT ARAÇLARI TEDARİK SANAYİCİLERİ DERNEĞİ İKTİSADİ İŞLETMESİ TC. İŞ BANKASI A.Ş. - Şube Kodu : 2429 - Hesap No : 43978 IBAN : TR22 0006 4000 0012 4290 043978

İŞLETMELERDE PERFORMANS SİSTEMİ KURULMASI VE YÖNETİMİ

Amaç :

Performans Değerleme Sistemi, bir çalışanın çeşitli faktörlere göre değerlendirilerek, ücret yönetimi, eğitim ihtiyaç analizi, kariyer yönetimi gibi organizasyonların ve kişilerin gelişimine yönelik pek çok alanlarda kullanılabilecek sonuçlar elde edilmesini sağlayan kapsamlı bir yönetim sistemdir. Bu eğitim ile insan kaynakları bölümünde çalışan ve çalışacak olanlar ile yönetici adaylarının çalışana da söz hakkı tanıyan ve kişisel eleştiri yapmasına izin veren bir değerlendirmeye temel oluşturan aşağıdaki konularda bilgilenmeleri ve yetkinliklerini arttırmaları hedeflenmektedir.

 

Konu Başlıkları:

  • Performans Yönetimi nedir?
  • Kimler değerlendilir?
  • Performans Yönetimi neden gerekli?
  • Kimler için yapılır?
  • Performans Yönetiminin sonuçları
  • Performans Yönetiminin yararları
  • Başarılı olabilmesi için gerekenler
  • Çalışanların rol ve sorumlulukları
  • Yöneticilerin rol ve sorumlulukları
  • Performans Değerlendirmenin aşamaları
  • Yetkinlik Belirleme
  • Hedef Belirleme / SMART Tekniğinin kullanılması
  • Bireysel Gelişim Planı(BGP)
    • a-BGP sırasında dikkat edilmesi gerekenler
    • b-BGP’de yapılan hatalar
  • Coaching (Yol Gösterme)
  • Performans Değerleme düzeyleri
  • Performans Değerleme eğrisi
  • Performans Değerleme süreci
  • Performans Deperlendirme Sistemi'nden Performans Yönetimi'ne Geçiş
  • Performans Yönetimi Modeli

PERFORMANCE_POSTER

  • Örnek uygulama ( Hedef ve yetkinlik bazlı performans sistemi )


Son katılım tarihi dolmuştur.