HEMEN İKNA EDENLER SİZHİRBAZ MIDIR?


Başlangıç Tarihi 03 Nisan 2018,Salı 10:00 - 17:00 Bitiş Tarihi 04 Nisan 2018,Çarşamba 10:00 - 17:00 Adres TAYSAD Eğitim Salonu
Eğitim Veren Firma ÖZ TANITIM Eğitmen ÖZKAN KAYMAK Özgeçmiş

Üye 700,00 ₺ + %18 KDV Üye Dışı Firma 1.000,00 ₺ + %18 KDV Hesap Bilgileri TAYSAD TAŞIT ARAÇLARI TEDARİK SANAYİCİLERİ DERNEĞİ İKTİSADİ İŞLETMESİ TC. İŞ BANKASI A.Ş. - Şube Kodu : 2429 - Hesap No : 43978 IBAN : TR22 0006 4000 0012 4290 043978

HEMEN İKNA EDENLER“SİHİRBAZ”mıdır?    

ÇAĞDAŞ ve  ETKİLEYİCİ İKNA TEKNİKLERİ :

Günümüzde ; gerek Müşteri Ziyaretlerinde ve gerekse tüm Toplantı veya İkili görüşmelerde, herkes kendi fikir ve isteklerini karşısındakine kabul ettirmek için Onu, “İkna etmeyi” arzu etmektedir.

Bu Seminerde ; Hemen İkna Edenlerin bu : ”Sihirli” becerilerinin Sırları ve Yöntemleri anlatılarak :      Çağdaş ve Etkileyici İkna için  “Başarı Anahtarları” verilmektedir.

İÇERİK :

  • Etkileyici İkna’nın Başarı Anahtarı : “Etkileme Gücü”
  • “Etkileyiciler” Kimlerdir ?
  • “Etkileyiciler”in en Güçlü Özelliği : Farklı Olmak,
  • Günümüzde , Farklı Olmak için (3) Anahtar ,
  • Yenilikler Yapanların İlginç Özellikleri,
  • Teşvik Edici Olanların İlginç Özellikleri,
  • İkna edip, Sipariş vermeye karar verdirtenlerin İlginç Özellikleri,
  • Müşteriler bizi Tercih Etmek için  Neler istiyorlar?
  • Müşterileri İkna Etmek için  (5)  Temel İlke,
  • Günümüzde, Etkileyici Olmak için Yönetici ve İletişim Sorumlusunun Sahip Olması gereken :    (23) Nitelik,
  • Hızla İkna için (5) Önemli Taktik,
  • Keyifli Müşteri ve Keyifli Yönetici Oluşturmak için (9) Yöntem,
  • “Türk”ler Nasıl İkna Edilir?
  • “Yabancı”lar Nasıl İkna Edilir?
  • “Tavsiyeler” Neden İkna’yı Çıkmaza sokuyor?
  • Müşterinin / Konuştuğumuz Kişilerin, Korku ve Kaygıları Nasıl Yok Edilir?
  • İkna’da : “Yasak Kelimeler”,
  • İkna’da : “Daima Kullanılacak Kelimeler”,
  • İkna Edici Dinlemenin (10) Kuralı,
  • İkna’yı Garanti Eden Konuşmanın (10) Kuralı,
  • “İKNA SİHİRBAZLARI”nın  Ortak Özellikleri,
  • “Yaratıcı İkna Tekniği” olarak : Pazarlama Karması,
  • “Yaratıcı İkna Tekniği” olarak Marka’yı kullanmak,
  • “Marka”lı Ürünlerin Satışlarında kesin Başarı için dünyada kullanılan Farklı Yöntemler,
  • İkna Etmek istiyorsunuz : Enerjiniz Yeterli mi?
  • Enerji  Nasıl Arttırılır ?

Kimler Katılmalı : Yöneticiler, Bölge ve Bölüm Müd’leri,