MÜŞTERİ ŞİKAYETLERİ YÖNETİM SİSTEMLERİ


Başlangıç Tarihi 29 Ocak 2021,Cuma 10:00 - 17:00 Bitiş Tarihi 29 Ocak 2021,Cuma 10:00 - 17:00 Adres ZOOM
Eğitim Veren Firma BUREAU VERİTAS Eğitmen İMRAN SOLAK Özgeçmiş

Üye 350,00 ₺ + %18 KDV Üye Dışı Firma 400,00 ₺ + %18 KDV Hesap Bilgileri TAYSAD TAŞIT ARAÇLARI TEDARİK SANAYİCİLERİ DERNEĞİ İKTİSADİ İŞLETMESİ TC. İŞ BANKASI A.Ş. - Şube Kodu : 2429 - Hesap No : 43978 IBAN : TR22 0006 4000 0012 4290 043978

MÜŞTERİ ŞİKAYETLERİ YÖNETİM SİSTEMLERİ

Bilindiği üzere, giderek zorlaşan rekabet şartları altında kuruluşların gelişimlerini sürdürmeleri; süreçlerini, varolan kaynaklar ve girdileri en yalın ve en etkin biçimde kullanarak yönetmelerine ve sürekli olarak iyileştirmelerine ve müşteri memnuniyetini sağlamalarına bağlıdır.


ISO 10002, kuruluşlara Müşteri Memnuniyeti süreçlerinde önemli bir unsur olan “Şikayetlerin ele alınması” sisteminin, ISO 9001 ve ISO 9004 standartları uygulaması olsun yada olmasın, kurulması ve çalıştırılması için temel bilgileri aktarmaktadır.Kurs sonunda, kurs katılımcıları, şikayetlerin ele alınması süreçlerinin tanımlanması, yönetimi ve iyileştirilmesi ile ilgili teorik bilgileri kazanacaklardır .

ISO 10002 Şikayetlerin ele alınması sisteminin;

  • ISO 9001 ve ISO 9004 ile bağlantısı,
  • Temel esasları,
  • Planlanması ve kurulumu.
  • Uygulama esasları.
  • Sürdürülmesi ve geliştirilmesi.
Alternate Text

Son katılım tarihi dolmuştur.