MÜŞTERİLERLE DUYGUSAL BAĞ KURABİLME


Başlangıç Tarihi 02 Haziran 2021,Çarşamba 10:00 - 16:00 Bitiş Tarihi 03 Haziran 2021,Perşembe 10:00 - 16:00 Adres ZOOM
Eğitim Veren Firma BİST Eğitmen İLKER TAŞÇI

Üye 700,00 ₺ + %18 KDV Üye Dışı Firma 800,00 ₺ + %18 KDV Hesap Bilgileri TAYSAD TAŞIT ARAÇLARI TEDARİK SANAYİCİLERİ DERNEĞİ İKTİSADİ İŞLETMESİ TC. İŞ BANKASI A.Ş. - Şube Kodu : 2429 - Hesap No : 43978 IBAN : TR22 0006 4000 0012 4290 043978

MÜŞTERİLERLE DUYGUSAL BAĞ KURABİLME

Eğitimde katılımcılara Müşteri Odaklı Hizmet farkındalığının sağlanması, kuruma faydaları ve hizmet özellikleri konusunda bilgilendirilmesi amaçlanmıştır.

  • Kurum vizyon ve değerlerinin, şirket kültürünün paylaşılması, anlaşılmasının
  • sağlanması
  • Müşteri Kim?
  • Hizmet Özellikleri
  • Müşteri Merkezli Hizmet Yaklaşımları
  • Kötü Hizmet ve Verdiği Zararlar
  • Kişisel Kalite
  • Ben kimim?
  • Şirketim için “ben”
  • Müşteri için “ben”
  • Memnun müşteri için iletişim becerilerim
  • − Dinleme (Etkili Dinlemek - Etkili Soru Sormak)
  • − Anlama
  • − Değerlendirme
  • − Karşılık verme
  • Önyargılar
  • Müşteriye Karşı Algılarımız ve Önemi
  • Müşteri Profilleri
  • Müşteri Taleplerini Anlayabilmek
  • Müşteri ile Çatışmayı Önlemek
  • Müşteri Şikayetleri
  • Problem, Şikâyet ve Önerilerin Yönetimi
  • Bir Kurumun Müşteri Kaybetme Nedenleri
  • Sadık Müşteri
  • Müşteri Sadakatin Sağlamanın Yolları
  • Müşteri Sadakatinin Faydaları