SATIN ALMACILAR İÇİN ULUSLARARASI ŞİRKETLERDE KULLANILAN 23 ALIRKEN KAZANMA TEKNİĞİ


Başlangıç Tarihi 26 Haziran 2018,Salı 10:00 - 17:00 Bitiş Tarihi 27 Haziran 2018,Çarşamba 10:00 - 17:00 Adres TAYSAD Eğitim Salonu
Eğitim Veren Firma ÖZ TANITIM Eğitmen ÖZKAN KAYMAK Özgeçmiş

Üye 700,00 ₺ + %18 KDV Üye Dışı Firma 1.000,00 ₺ + %18 KDV Hesap Bilgileri TAYSAD TAŞIT ARAÇLARI TEDARİK SANAYİCİLERİ DERNEĞİ İKTİSADİ İŞLETMESİ TC. İŞ BANKASI A.Ş. - Şube Kodu : 2429 - Hesap No : 43978 IBAN : TR22 0006 4000 0012 4290 043978

SATINALMACILARA “SATIN ALIRKEN KAZANMAK” İÇİN (23) ULUSLARARASI PAZARLIK TEKNİĞİ

Giderek Yoğunlaşan REKABET İçinde Uluslararası Müzakere ve Pazarlık Teknikleri bize, ““Satın Almacının İhtiyaçları” ile  Tedarikçinin Ürün ya da Hizmetleri  arasında sağlam bir köprü kurabilmek için gerekli olmaktadır.

Fiyat, İndirim, Vade Farkı, İade ve çeşitli Tavizlerin Pazarlık sebebi olduğu günümüz ticari hayatında; Müzakere ve Pazarlık Tekniklerini özümsemek, hem Tedarikçilerimizle karşılıklı yararlarımızın korunmasını, hem de Kaliteyi istediğimiz İndirimle almamızı  ve böylece Satın Alırken Kazanmamızı Sağlayacaktır.

Konu Başlıkları :

I. Adım : Müzakere ve Pazarlık Bilgilerimizi Geliştirmek :

  1.  Satışta Pazarlık Mecburiyeti / Geleneği .
  2. Alıcıların Kullandığı ( 23 ) Taktik ve Satıcıların Cevaplama Teknikleri .
  3. Pazarlık Gücümüzü Arttıracak ( 12 ) Teknik .
  4. Daha Çok Satış İçin, Pazarlık Strateji ve Taktikleri .

II. Adım : Müzakere, Pazarlık ve Satıcılık Bilgilerimizi Birleştirmek :

  1. Neden Pazarlık Edilir ?
  2. Satın Almaya Teşvik Eden ( 6 ) Temel Güdümüz .
  3. Satıcılar Satış Görüşmesini Nasıl Planlarlar ?
  4. Müzakerede Satn Almacının Direncini Kırmak İçin Satıcıların Kullandıkları ( 10 ) Teknik .

III Adım  : ÖRNEK VAKA ÇALIŞMASI

  1. Tedarikçinin ZAM İSTEĞİ’ ne karşı  Satın Almacıların gerekli hazırlıkları ?
  2. Tedarikçinin yaptığı hazırlıklar.
  3. Satın Almacının dilediği sonucu alması için Yöntemler.

    IV Adım  : Sektörümüzden  Çeşitli Örnekler .



Son katılım tarihi dolmuştur.