Amaç:
Katılımcılara; değişen rekabet koşullarında ihtiyaç duyulan yeni iletişim becerilerini, algı yönetimini, ikna becerilerini, müzakere yetkinliklerini, yeni gelişen satış stratejilerini, müşteri beklentilerini aşma yaklaşımlarını, zor müşterilerle başa çıkma araçlarını, müşteri ilişkileri yönetimini, bilimsel satış araçlarını, etkili sunum becerilerini, satış koçluğu ve danışmanlığı yetkinliklerini, satış süreçlerinde yeni oluşan dinamikleri, etkili satış yapabilmek için psikolojik araç kullanma becerilerini kazandırmak, satış performanslarını artıracak
Katılımcıların daha mutlu ve verimli çalışarak, potansiyellerini gerçekleştirmelerine yardımcı olmak, böylece yaptıkları işten zevk almalarını ve kurumlarını daha iyi temsil etmelerini sağlamak.
Satışın yeni tanımı
Satış ve pazarlama kavramları ilişkisi
Yeni satış ve pazarlama kavramları(Gerilla, içerik, sosyal medya vb)
Satışçı kimdir ve kişilik özellikleri satış ilişkisi
Etkili satıcıda olması gereken özellikler
Satış öncesi hazırlık, satış sırasında ve sonrasında yapılacaklar.
Satışta iletişim(Sözel iletişim ve beden dili, ilk izlenim, kıyafet vb)
Bilinçli dinleme
Satışta geribildirim süreci
Satışta ilişki yönetimi
Özgüven ve girişimcilik
Satış süreci ve güven
Değişen müşteri kavramları
Müşteri ihtiyaçlarını anlamak
Satış ve müşteri odaklılık
Hedef müşterileri keşfetmek
Satışta motivasyon
İtirazları karşılamak
Ürün bilgisi
Pazar ve rekabet analizi
Kurumsal SWOT
Satış danışmanlığı ve satış koçluğu
Satışta proaktiflik ve öngörü
Pazar dinamikleri
Nöro satış ve algı yönetimi
Satışta hipnotik dil
İkna ve müzakere becerileri
Etkili satıcı alışkanlıkları
Yeni satış kanalları, E ticaret
Analitik düşünce yaklaşımı
Satış kapama stratejileri
Fiyat ve değer yaklaşımı
NLP ile satış stratejileri ve yeni dinamikler