ZOR MÜŞTERİLERLE BAŞA ÇIKMAK


Başlangıç Tarihi 22 Ekim 2020,Perşembe 10:00 - 17:00 Bitiş Tarihi 23 Ekim 2020,Cuma 10:00 - 17:00 Adres TAYSAD EĞİTİM SALONU
Eğitim Veren Firma MIDA INSTITUTE Eğitmen İREM RONA İNAN Özgeçmiş

Üye 840,00 ₺ + %20 KDV Üye Dışı Firma 1.200,00 ₺ + %20 KDV Hesap Bilgileri TAYSAD TAŞIT ARAÇLARI TEDARİK SANAYİCİLERİ DERNEĞİ İKTİSADİ İŞLETMESİ İLYASBEY V.D. - 8330465513 TC. İŞ BANKASI A.Ş. - Şube Kodu : 2429 - Hesap No : 43978 IBAN : TR22 0006 4000 0012 4290 043978

EĞİTİMİN AMACI

Zor müşterilere daha pozitif ve profesyonelce yaklaşmayı başarmak için farklı bakış açıları geliştirmeyi, durumları objektif değerlendirmeyi, strateji belirlemeyi, farklı yaklaşım tarzları ile tepkileri nasıl etkilediğini ve özdenetim sağlamayı öğrenecek.

EĞİTİM İÇERİĞİ:

  • Zor müşterilere yönelik strateji belirlemek
  • Ben ve müşterim
  • Etkiler Dairesi
  • Empati Haritası
  • Kimin hangi durumda zor insana dönüşebileceğini anlamak
  • Zor durumları yargılamadan anlamak
  • Algılamayı etkileyen faktörler
  • Objektif değerlendirmenin önemi

 

  • İletişim Engellerini Aşmak için Yapıcı Çözümler
  • İletişimde güven
  • İletişim Tarzlarımız
  • Farklı iletişim kanalları oluşturmak
  • İkna becerileri
  • Sık karşılaştığımız durumlara alternatif yanıtlar
  • Etkin Dinleme

 

  • Farklı Kişilikler, Farklı Yaklaşımlar
  • Farklı bakış açıları geliştirmek
  • Yaklaşım tarzımızın tepkileri nasıl etkilediğini görmek
  • Karşı tarafın tutumunu değiştirmek
  • Özdenetim
  • Zihinsel teknikler
  • Fiziksel teknikler


Son katılım tarihi dolmuştur.